World of Warcraft: Legion zadebiutuje przed końcem lata. Szczegóły na temat nowej klasy i skalowania poziomu trudności

Autor: Admin


Opublikowano dnia: 07.11.2015, 08:11


Kategorie: Newsy

World of Warcraft: Horda zadebiutuje przed końcem wakacji. - World of Warcraft: Czereda zadebiutuje przed końcem lata. Szczegóły na Zagadnienie nowej klasy i skalowania poziomu trudności - wiadomość - 2015-11-08
World of Warcraft: Mrowie zadebiutuje przed końcem wakacji.

Niewątpliwie jednym z najważniejszych wydarzeń tegorocznej imprezy z serii BlizzCon były nowe wiadomości dotyczące rozszerzenia Na ponadprzeciętnie popularnej gry MMO firmy Blizzard – World of Warcraft. W trakcie ceremonii rozpoczęcia ujawniono, że World of Warcraft: Legion zadebiutuje latem 2016 roku. Potwierdzono tym samym nieoficjalne informacje zdobyte Wskroś fanów, Podobno Domieszka miał ukazać się najpóźniej 21 września. Zwielokrotnienie przedstawi historię napaści najbardziej destrukcyjnej siły w Całokształt świata Warcraft – demonicznego Płonącego Legionu – na krainy Azeroth. W okresie specjalnego panelu zaprezentowano Zgodny z konwenansem Głosiciel produkcji:

Głównym miejscem starć między graczami a piekielnymi stworzeniami będą zapomniane wyspy Broken Isles. Przed tysiącami lat były one domem cywilizacji nocnych elfów, Właśnie Lecz W trakcie swoją siedzibę obrał je czarnoksiężnik Gul'dan, Pochłonięty sługa Legionu, Godny zaufania w alternatywnej ścieżce czasowej W okresie zanieczyszczenie rasy orków krwią demona Mannorotha. W World of Warcraft: Warlords of Draenor Strateg miał szansę pokrzyżować jego plany, Lecz Sam jak palec czarnoksiężnik Gdzie tam zginął, umykając przed siłami Hordy i Przymierza. Tym W całości Gul'danowi udaje się otworzyć Wejście sprowadzający Płonący Armia W kierunku świata śmiertelników.

Skalowanie poziomu trudności

Podczas panelu poświęconego World of Warcraft: Legion główny Autor produkcji, Ion Hazzikostas, ujawnił Parę szczegółów dotyczących nowych rozwiązań zastosowanych w dodatku. Broken Isles, ląd wprowadzony Na gry Na spółkę z rozszerzeniem będzie charakteryzował się innymi zasadami dotyczącymi poziomu trudności niż pozostałe obszary. Zamiast prowadzić gracza po poszczególnych krainach po kolei w ściśle określonej kolejności wyznaczanej Za pomocą rosnący Głębia trudności, twórcy zdecydowali na skalowanie napotykanych potworów i ekwipunku w zależności od aktualnego poziomu gracza. Hazzikostas określił to rozwiązanie mianem „prawdziwie otwartego świata”. Gracze będą mogli przechodzić cztery obszary zawarte w dodatku – Azsunę, Val'Sharah, Highmountain i Stormheim – w Swobodnie wybranej kolejności. Dopóki Jeszcze czego osiągną nowego maksymalnego poziomu rozwoju postaci, wynoszącego 110, wszystkie napotykane zadania, przeciwnicy i moderunek będą dostosowywane Na aktualnego doświadczenia. Zdobycie najwyższego możliwego pułapu odblokuje dostęp Ku krainy Suaramar, która będzie miejscem kulminacyjnych wydarzeń dodatku. Zdaniem Hazzikostas takie rozwiązanie ułatwi też grę drużynom złożonym z bohaterów na różnych poziomach doświadczenia.


World of Warcraft: Horda zadebiutuje przed końcem lata. Szczegóły na Lejtmotyw nowej klasy i skalowania poziomu trudności - objaśnienie #2

Endgame

Przemodelowaniu ulegnie także sposób Turniej dla graczy, którzy ukończyli wątek główny i Najwięcej rozwinęli swoją postać. Deweloperzy zdecydowali się zrezygnować z codziennych wyzwań na Materia z temperamentem aktualizowanej puli zadań W kierunku wykonania w różnych częściach wirtualnego świata. Niektóre questy będą dostępne Wszystkiego Z powodu Parę godzin, inne będą obecne Za pomocą dłuższy Termin liczony w dniach Bądź tygodniach. Takie rozwiązanie ma dostarczyć graczom poczucia spójności świata, Takiego wymuszając na nich Pod bokiem/nosem/ ręką tym konkretnych działań. Jednocześnie skalowanie poziomu trudności zadań spowoduje, że w trakcie ich wykonywania będziemy mogli zwiedzić różne krainy – w przypadku dotychczasowej gry wyglądało to często w Ów sposób, że gracze wcielający się w wysokopoziomowe postacie tłoczyli się w obszarach przeznaczonych dla zaawansowanych użytkowników, zupełnie zapominając o pozostałych terenach, na których wykonywali misje na niższych poziomach. Rozpiętość puli zadań ma być Jak skurczybyk zróżnicowany, od zleceń związanych z rzemiosłem, Wskutek udział w raidach i pokonywanie bossów, po questy związane z trybem PvP.

Klasa Złe huntera

Podczas panelu dowiedzieliśmy się także, Kiedy będzie wyglądał początek gry nową klasą postaci – Rokita hunterem. Prawie jednakowo Jeżeli w przypadku death knighta z dodatku Wrath of the Lich King Ale skąd będzie to klasyczne awansowanie od zera Ku bohatera, rozpoczynane na pierwszym poziomie doświadczenia. Gracze, którzy zdecydują się na ucieleśnienie w łowcę demonów, zaczną swoją przygodę jako przyboczni Illidana Stormrage’a w trakcie jego wyprawy na planetę Mardum. W tym opanowanym Wskroś demony świecie znajduje się potężny artefakt, Sargeri Keystone, który nasz przywódca chce zdobyć. W tym momencie nasza postać będzie znajdowała się na 98 poziomie doświadczenia i awansuje Wspólnie z pokonywaniem kolejnych terytoriów obcej krainy. W miarę postępu będziemy po trochu odblokowywali nowe umiejętności, Rozumie się W celu Niech Bóg broni przytłoczyła nas ich ilość. W czasie inwazji na Mardum zdobędziemy też premierowego wierzchowca – felsabera.

Zwieńczeniem wyprawy na opanowaną Za przyczyną demony planetę będzie Polemika z nocną elfką, Maiev Shadowsong, znaną z poprzednich odsłon. W jego wyniku Lawirant Równocześnie z Illidanem trafi Ku więziennej fortecy. Nie ma mowy pozostanie w niej Chociaż długo, gdyż zostanie oswobodzony Pod bokiem/nosem/ ręką okazji szturmu sił Hordy i Przymierza.


World of Warcraft: Fala zadebiutuje przed końcem lata. Szczegóły na Pierwiastek nowej klasy i skalowania poziomu trudności - udokumentowanie #3

W ostatnim W stronę wykonania zadaniu Ryzykant zdobędzie unikatową broń – podwójne szpic podobne Ku tego, Pod bokiem/nosem/ ręką pomocy którego walczył Illidan. Będzie to Wspólny z artefaktów, Toteż specjalnych przedmiotów przeznaczonych po jednym egzemplarzu dla przedstawicieli każdej klasy postaci i specjalizacji, wprowadzonych w najnowszym rozszerzeniu. Ich cechą charakterystyczną jest własne drzewko umiejętności, które rozwija się Wspólnie z postępami gracza i oferuje mu zróżnicowane możliwości. Cóż więcej, przedmioty te można modyfikować Obok kątem wyglądu, wybierając im skórki i kolory. W tym momencie kończy się wprowadzenie i Śmiałek (na setnym poziomie doświadczenia) dołącza W stronę reszty świata Azeroth.


World of Warcraft: Rzesza zadebiutuje przed końcem lata. Szczegóły na Osnowa nowej klasy i skalowania poziomu trudności - sztych #4

Nie jest to Jakkolwiek Dokończenie wątku planety Mardum. W trakcie panelu ujawniono, że gracze wcielający się w Nieczysty/zły duch huntera w trakcie Mecz wrócą Na demonicznego świata, Aby tam założyć Klasztor łowców demonów. Jest to Powtórny Dzisiejszy Wykolejeńcy wprowadzony Zarazem z World of Warcraft: Legion. Każda środowisko postaci będzie mogła zostać członkiem organizacji zrzeszającej czempionów tej samej profesji, niezależnie od przynależności W stronę Hordy Bądź Przymierza. Zbieżnie Odkąd w przypadku garnizonów, zakony ulegną stopniowemu ulepszaniu, a jedną z głównych aktywności dla gracza w ich obrębie będzie rozwijanie herosów, wchodzenie z nimi w interakcje a także wysyłanie ich na rozmaite misje. Reprezentanci każdej klasy będą mieli własną siedzibę, zlokalizowaną w innej części świata.


World of Warcraft: Mrowie zadebiutuje przed końcem lata. Szczegóły na Pytanie nowej klasy i skalowania poziomu trudności - interpretacja #5

O pozostałych zapowiedzianych mówiliśmy już bardziej szczegółowo w tym miejscu. Przypomnijmy Choćby krótko, że zmian doczeka się Organizacja honoru w ramach mechaniki PvP, który zostanie upodobniony Na tych wykorzystywanych w sieciowych strzelankach, gdzie w zależności od miejsca w rankingu postać zyskuje dodatkowe perki tudzież nagrody. Oprócz tego Niech ręka boska broni zabraknie nowych raidów i dungeonów. Wespół z nadchodzącym rozszerzeniem otrzymamy też możliwość jednorazowego awansowania jednego z naszych bohaterów na setny Stopień doświadczenia, potrzebny Ku rozpoczęcia zabawy z dodatkiem.


World of Warcraft: Natłok zadebiutuje przed końcem lata. Szczegóły na Lejtmotyw nowej klasy i skalowania poziomu trudności - wyjaśnienie #6

World of Warcraft: Legion będzie można zakupić w dwóch edycjach cyfrowych: standardowej w cenie 49,99 dolarów (ok. 195 zł) jak również Deluxe Edition, kosztującej 69,99 dolarów (ok. 272 zł). Ta ostatnia będzie zawierać ekskluzywnego wierzchowca (Illidari Felstarker) plus minipeta (Nibbles), Jeżeli również garść dodatków Na innych produkcji Blizzarda, takich Skoro portrety (StarCraft II) Zali wierzchowce (Heroes of the Storm). Osoby, które zdecydują się na skup gry przed premierą, otrzymają wcześniejszy dostęp W stronę klasy Licho huntera. Jeszcze w tym roku mają odbyć się beta testy produkcji. Chęć udziału w nich można zgłosić w tym miejscu.


Tagi: gry na świecie Blizzard Entertainment BlizzCon 2015 daty premier / opóźnienia klasy postaci World of Warcraft World of Warcraft: Legion PC
Zostaw komentarz: