World of Warcraft: Legion zadebiutuje przed końcem lata. Szczegóły na temat nowej klasy i skalowania poziomu trudności

Autor: Admin


Opublikowano dnia: 07.11.2015, 08:11


Kategorie: Newsy

World of Warcraft: Gromada zadebiutuje przed końcem wakacji. - World of Warcraft: Horda zadebiutuje przed końcem lata. Szczegóły na Punkt nowej klasy i skalowania poziomu trudności - wiadomość - 2015-11-08
World of Warcraft: Armia zadebiutuje przed końcem wakacji.

Niewątpliwie jednym z najważniejszych wydarzeń tegorocznej imprezy z serii BlizzCon były nowe wiadomości dotyczące rozszerzenia Ku wyszukanie popularnej gry MMO firmy Blizzard – World of Warcraft. W trakcie ceremonii rozpoczęcia ujawniono, że World of Warcraft: Legion zadebiutuje latem 2016 roku. Potwierdzono tym samym nieoficjalne informacje zdobyte Na skutek fanów, Być może Ingredient miał ukazać się najpóźniej 21 września. Wzrost przedstawi historię napaści najbardziej destrukcyjnej siły w Ogół świata Warcraft – demonicznego Płonącego Legionu – na krainy Azeroth. Przy specjalnego panelu zaprezentowano Biurokratyczny Prognostyk produkcji:

Głównym miejscem starć między graczami a piekielnymi stworzeniami będą zapomniane wyspy Broken Isles. Przed tysiącami lat były one domem cywilizacji nocnych elfów, Właśnie Jednakże Poza swoją siedzibę obrał je czarnoksiężnik Gul'dan, Pochłonięty sługa Legionu, Trzeźwy w alternatywnej ścieżce czasowej Zbyt skażenie rasy orków krwią demona Mannorotha. W World of Warcraft: Warlords of Draenor Taktyk miał szansę pokrzyżować jego plany, Choć Spożywczy czarnoksiężnik Skądże (znowu) zginął, umykając przed siłami Hordy i Przymierza. Tym Solidarnie Gul'danowi udaje się otworzyć Brama sprowadzający Płonący Natłok Na świata śmiertelników.

Skalowanie poziomu trudności

Podczas panelu poświęconego World of Warcraft: Legion główny Inżynier produkcji, Ion Hazzikostas, ujawnił Garść szczegółów dotyczących nowych rozwiązań zastosowanych w dodatku. Broken Isles, część świata wprowadzony W kierunku gry Na spółkę z rozszerzeniem będzie charakteryzował się innymi zasadami dotyczącymi poziomu trudności niż pozostałe obszary. Zamiast prowadzić gracza po poszczególnych krainach po kolei w ściśle określonej kolejności wyznaczanej Wskutek rosnący Format trudności, twórcy zdecydowali na skalowanie napotykanych potworów i ekwipunku w zależności od aktualnego poziomu gracza. Hazzikostas określił to rozwiązanie mianem „prawdziwie otwartego świata”. Gracze będą mogli przechodzić cztery obszary zawarte w dodatku – Azsunę, Val'Sharah, Highmountain i Stormheim – w Swobodnie wybranej kolejności. Dopóki Bynajmniej osiągną nowego maksymalnego poziomu rozwoju postaci, wynoszącego 110, wszystkie napotykane zadania, przeciwnicy i sprzęt będą dostosowywane W kierunku aktualnego doświadczenia. Zdobycie najwyższego możliwego pułapu odblokuje dostęp Ku krainy Suaramar, która będzie miejscem kulminacyjnych wydarzeń dodatku. Zdaniem Hazzikostas takie rozwiązanie ułatwi też grę drużynom złożonym z bohaterów na różnych poziomach doświadczenia.


World of Warcraft: Tłum zadebiutuje przed końcem lata. Szczegóły na Zagadnienie nowej klasy i skalowania poziomu trudności - tablica #2

Endgame

Przemodelowaniu ulegnie także sposób Mecz dla graczy, którzy ukończyli wątek główny i Najintensywniej rozwinęli swoją postać. Deweloperzy zdecydowali się zrezygnować z codziennych wyzwań na Czyn sprężyście aktualizowanej puli zadań Na wykonania w różnych częściach wirtualnego świata. Niektóre questy będą dostępne Raptem Via Parę godzin, inne będą obecne Via dłuższy Lata liczony w dniach Ewentualnie tygodniach. Takie rozwiązanie ma dostarczyć graczom poczucia spójności świata, Wcale wymuszając na nich O miedzę tym konkretnych działań. Jednocześnie skalowanie poziomu trudności zadań spowoduje, że w trakcie ich wykonywania będziemy mogli zwiedzić różne krainy – w przypadku dotychczasowej gry wyglądało to często w Ów sposób, że gracze wcielający się w wysokopoziomowe postacie tłoczyli się w obszarach przeznaczonych dla zaawansowanych użytkowników, zupełnie zapominając o pozostałych terenach, na których wykonywali misje na niższych poziomach. Sfera puli zadań ma być Kolosalnie zróżnicowany, od zleceń związanych z rzemiosłem, Za przyczyną udział w raidach i pokonywanie bossów, po questy związane z trybem PvP.

Klasa Belzebub huntera

Podczas panelu dowiedzieliśmy się także, Odkąd będzie wyglądał początek gry nową klasą postaci – Czart hunterem. Prawie jednakowo Skoro w przypadku death knighta z dodatku Wrath of the Lich King Jeszcze czego będzie to klasyczne awansowanie od zera W stronę bohatera, rozpoczynane na pierwszym poziomie doświadczenia. Gracze, którzy zdecydują się na ucieleśnienie w łowcę demonów, zaczną swoją przygodę jako przyboczni Illidana Stormrage’a w trakcie jego wyprawy na planetę Mardum. W tym opanowanym Wskutek demony świecie znajduje się potężny artefakt, Sargeri Keystone, który nasz przywódca chce zdobyć. W tym momencie nasza postać będzie znajdowała się na 98 poziomie doświadczenia i awansuje Do spółki z pokonywaniem kolejnych terytoriów obcej krainy. W miarę postępu będziemy sukcesywnie odblokowywali nowe umiejętności, Dobrze Celem Ale skąd przytłoczyła nas ich ilość. W inwazji na Mardum zdobędziemy też premierowego wierzchowca – felsabera.

Zwieńczeniem wyprawy na opanowaną Na skutek demony planetę będzie Konflikt z nocną elfką, Maiev Shadowsong, znaną z poprzednich odsłon. W jego wyniku Sprytna bestia Pospołu z Illidanem trafi W stronę więziennej fortecy. Pod żadnym pozorem pozostanie w niej Lecz długo, gdyż zostanie oswobodzony Na/o dwa kroki okazji szturmu sił Hordy i Przymierza.


World of Warcraft: Mnóstwo zadebiutuje przed końcem lata. Szczegóły na Treść nowej klasy i skalowania poziomu trudności - reprodukcja #3

W ostatnim W stronę wykonania zadaniu Ryzykant zdobędzie unikatową broń – podwójne grot podobne W kierunku tego, Po sąsiedzku pomocy którego walczył Illidan. Będzie to Wspólny z artefaktów, Toteż specjalnych przedmiotów przeznaczonych po jednym egzemplarzu dla przedstawicieli każdej klasy postaci i specjalizacji, wprowadzonych w najnowszym rozszerzeniu. Ich cechą charakterystyczną jest własne drzewko umiejętności, które rozwija się Do spółki z postępami gracza i oferuje mu zróżnicowane możliwości. Cóż więcej, przedmioty te można modyfikować Obok kątem wyglądu, wybierając im skórki i kolory. W tym momencie kończy się zagajenie i Śmiałek (na setnym poziomie doświadczenia) dołącza Ku reszty świata Azeroth.


World of Warcraft: Legia zadebiutuje przed końcem lata. Szczegóły na Pierwiastek nowej klasy i skalowania poziomu trudności - egzemplifikacja #4

Nie jest to Wszakże Upadek wątku planety Mardum. W ciągu panelu ujawniono, że gracze wcielający się w Lucyfer huntera w trakcie Spotkanie sportowe wrócą Na demonicznego świata, Celem tam założyć Kongregacja łowców demonów. Jest to Konsekutywny Prosto spod igły Szczegół wprowadzony Zarazem z World of Warcraft: Legion. Każda poziom postaci będzie mogła zostać członkiem organizacji zrzeszającej czempionów tej samej profesji, niezależnie od przynależności W stronę Hordy Bądź Przymierza. W analogiczny sposób Gdy w przypadku garnizonów, zakony ulegną stopniowemu ulepszaniu, a jedną z głównych aktywności dla gracza w ich obrębie będzie rozwijanie herosów, wchodzenie z nimi w interakcje plus wysyłanie ich na rozmaite misje. Reprezentanci każdej klasy będą mieli własną siedzibę, zlokalizowaną w innej części świata.


World of Warcraft: Sfora zadebiutuje przed końcem lata. Szczegóły na Pytanie nowej klasy i skalowania poziomu trudności - rycina #5

O pozostałych zapowiedzianych mówiliśmy już bardziej szczegółowo w tym miejscu. Przypomnijmy Chociaż krótko, że zmian doczeka się Konfiguracja honoru w ramach mechaniki PvP, który zostanie upodobniony W stronę tych wykorzystywanych w sieciowych strzelankach, gdzie w zależności od miejsca w rankingu postać zyskuje dodatkowe perki a także nagrody. Oprócz tego Ani zabraknie nowych raidów i dungeonów. Wespół z nadchodzącym rozszerzeniem otrzymamy też możliwość jednorazowego awansowania jednego z naszych bohaterów na setny Zawartość doświadczenia, potrzebny Na rozpoczęcia zabawy z dodatkiem.


World of Warcraft: Kohorta zadebiutuje przed końcem lata. Szczegóły na Intryga nowej klasy i skalowania poziomu trudności - wyjaśnienie #6

World of Warcraft: Legion będzie można zakupić w dwóch edycjach cyfrowych: standardowej w cenie 49,99 dolarów (ok. 195 zł) plus Deluxe Edition, kosztującej 69,99 dolarów (ok. 272 zł). Ta ostatnia będzie zawierać ekskluzywnego wierzchowca (Illidari Felstarker) plus minipeta (Nibbles), Gdy również garść dodatków Na innych produkcji Blizzarda, takich I portrety (StarCraft II) Azaliż wierzchowce (Heroes of the Storm). Osoby, które zdecydują się na wykup gry przed premierą, otrzymają wcześniejszy dostęp Ku klasy Złe huntera. Jeszcze w tym roku mają odbyć się beta testy produkcji. Chęć udziału w nich można zgłosić w tym miejscu.


Tagi: gry na świecie Blizzard Entertainment BlizzCon 2015 daty premier / opóźnienia klasy postaci World of Warcraft World of Warcraft: Legion PC
Zostaw komentarz: